Asociación Guadalupana

 

Feligreses de San Isidro

La Asociación Guadalupana es una organización no lucrativa, que se dedica a conmemorar Las Apariciones de La Virgen De Guadalupe, así como a promover la fe en la Madre de Cristo.

Esta Asociación realiza una serie de eventos durante el año con El propósito de recaudar fondos para la celebración del día de La Virgen de Guadalupe, que se lleva a cabo en el mes de Diciembre. También se proporciona ayuda para ciertas necesidades de la comunidad. Alguno de los eventos que se llevan a cabo son un kermés anual, como también participamos en El Paseo de Verano, El Festival del Durazno, El Festival de la Ciruela y viajes a Reno.

Todas las personas interesadas en formar parte de esta Asociación son bienvenidas. Las reuniones se llevan a cabo el primer lunes de cada mes, a las 6:00 p.m. en San Isidro. Para mas información, favor de ponerse en contacto con cualquier miembro de La Asociación Guadalupana.

Hay un solo Dios y una sola Iglesia, te invitamos a celebrar las apariciones de la Madre de Cristo, La Virgen de Guadalupe!

St. Isidore's Parish

The Guadalupana Association is a non-profit organization that commemorates the apparitions of Our Lady of Guadalupe and promotes the faith in the Mother of Jesus Christ.

The Association holds various events throughout the year to raise funds for the December celebration of Our Lady of Guadalupe. It also provides assistance for certain needs of our community. These events include the annual Carnival in the month of July, the Summer Stroll, the Peach Festival, the Plum Festival, and trips to Reno.

All those interested in becoming members of our Association are welcome to join. Our meetings are held the first Monday of every month, at 6:00 p.m. at Saint Isidore's Church. For more information, please contact any member of the Guadalupana Association.

There is only one God,one church, please join us in the celebration of the apparitions of Our Lady of Guadalupe!

 

For more information, please contact Rosa Esparza or Cora Garcia through the Parish Office

Home
Our Lady of Guadalupe Parade